6.5.2013

הסרט החם של החודש שלכם!

אתם בוחרים מה יהיה הסרט החם של החודש הבא!

                                                                                                                         האם הוא הבחירה שלכם?(איש הפלדה)

למי שלא שם לב,יש בצד ימין של הבלוג מתחת לארכיון פינה ששמה "הסרט החם של החודש".
בפינה זו יהיה מוצג הסרט שאתם הקוראים, הכי מתרגשים כלפיו החודש!
אז אני נותן לכם להחליט,
מהו הסרט שאתם הכי מצפים לו בחודש הבא(יוני)?
אם אתם לא יודעים איזה סרטים מפורסמים יוצאים בחודש הבא הנה כמה מהם:
"העולם שאחרי",
"סטארטראק-האויב בתוכינו",
"איש הפלדה",
ו"בית ספר למפלצות".

תכתבו בתגובות או בטוויטר את הבחירה שלכם!!
הסרט שאותו הכי הרבה אנשים יבחרו,יופיע בפינה "הסרט החם של החודש" כל חודש יוני!
ניתן לבחור עד 13\5\31

קדימה תירשמו!!

9 תגובות:

  1. הסרט שאני הכי מצפה לו הוא "איש הפלדה"
    מה שלכם?

    השבמחק
  2. "האשליה".

    השבמחק
    תשובות
    1. יאו שכחתי מהסרט הזה לגמרי!
      גם אני מתרגש ממנו אבל עדיין "איש הפלדה" בטופ!

      מחק
  3. אני הכי מצפה ל"אוניברסיטת המפלצות", סרט שהוא פריקוול לאחד הסרטים האהובים עליי של פיקסאר, ול"איש הפלדה", שהיו לו טריילרים מצוינים.

    השבמחק
    תשובות
    1. צודק נראה כאילו הם הולכים להיות מצוינים!
      אבל מבין שניהם למי אתה הכי מצפה!(שאלה קשה אני יודע):)

      מחק
  4. הסרט אליו אני הכי מצפה הוא "איש הפלדה".
    דרך אגב, זה THOR מעין הדג :)

    השבמחק
  5. ברוך הבא THOR שמח שבאת!
    אני מקווה שהבלוג שלי יספק אותך כמה שיותר!
    עם בא לך לעזור ולשפר את הבלוג,אתה תמיד יכול לשלוח הצעות!
    להביא עוד אנשים גם יגרום לבלוג להשתפר!
    שמח שבאת!

    השבמחק
  6. חברים נראה כאילו בנתיים "איש הפלדה" מוביל!
    אבל יש עוד זמן עד שהבחירות יגמרו,
    אז קדימה להצביע!!!

    השבמחק